Retailerul Carrefour are în plan pentru piaţa locală deschiderea unor magazine de dimensiuni mai mici, de proximitate, sub un nou concept: Carrefour City, potrivit revistei specializate Magazinul Progresiv.
Astfel, pe lângă conceptul Carrefour Market, care este deja existent pe piaţa românească prin transformarea magazinelor Carrefour Express, retailerul va dezvolta magazine de proximitate, după ce şi belgienii de la Delhaize au lansat anul trecut formatul Shop&Go. Carrefour mai intră în competiţie şi cu lanţul de magazine de proximitate deţinut de omul de afaceri Dinu Patriciu, Mic.ro. Nu a fost dezvăluit conceptul de magazin Carrefour pentru piaţa românească.
“În România ne vom extinde cu formatele de comerţ care creează sinergii la nivel de grup, pe care le dezvoltăm pe mai multe pieţe: hypermarketuri, supermarketurile Carrefour Market şi magazinele de tip convenience (n.r. magazine de proximitate, de mici dimensiuni) Carrefour City şi Carrefour Express”, a declarat pentru Magazinul Progresiv Lars Olofsson, directorul executiv al grupului Carrefour.
Un studiu recent al companiei Nielsen România arată românii preferă să-şi facă cumpărăturile la magazinele de proximitate şi merg mai rar la hypermarket, ceea ce ar putea fi o reţetă de succes pentru retaileri.
sursa: money.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Vrei să îţi afirmi părerea? Scrie aici: